środa, 20 kwietnia 2016

SAŁATKA Z BROKUŁEM I PĘCZAKIEM.

Razem z nadejście wiosny staram się aby w naszej diecie znalazło się więcej warzyw i kasz. A co jest lepsze do ich przemycenia niż różnego typu sałatki ?  Więc szperam, przeglądam, szukam, a okazuje się że na mojej półce stoi książka w której można znaleźć wiele inspiracji  z wykorzystaniem różnych ziaren. Świetna pozycja książkowa, w której chyba zaznaczyłam każdą stronę.



SAŁATKA Z BROKUŁEM I PĘCZAKIEM
przepis znalazłam w książce GRAINS AS MAINS Laury Agar Wilson

600 g brokuła
100 g nieugotowanego pęczaku
skórka z 1/2 cytryny
oliwa
sos romesco z TEGO PRZEPISU

Przygotować sos. Pęczak umieścić na sicie, przelać wodą po czym wrzucić do garnka z gotującą się wodą i gotować około 20 minut. Brokuła podzielić na mniejsze kawałki, umieścić w misce, dodać startą skórkę z cytryny i skropić oliwą. Wymieszać dokładnie po czym grillować na mocno rozgrzanej patelni grillowej. Brokuł powinien być dość mocno zgrillowany. Następnie umieścić go w misce, dodać ugotowany wcześniej pęczak oraz przygotowany sos. Wymieszać i podawać.
SMACZNEGO!!!






1 komentarz:

  1. Wiosną i latem takie proste sałatki wystarczają mi za cały obiad. Sos świetny! :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE POZOSTAWIONE MIŁE SŁOWA:)

TOP