czwartek, 24 marca 2016

JAJKA FASZEROWANE GROSZKIEM, RICOTTĄ I PARMEZANEM.

W sumie to nie miałam już nic nowego przygotowywać przed świętami, lecz w ostatniej chwili postanowiłam przetestować jeszcze przepis na jajka które wylądują na na naszym świątecznym stole. I efekt tak mi zasmakował że postanowiłam się nim jeszcze podzielić z Wami. Może ktoś skorzysta i przygotuje te pysznie zielone jajka.



JAJKA FASZEROWANE GROSZKIEM, RICOTTĄ I PARMEZANEM
8 sztuk

4 ugotowane jajka
80 g zielonego, mrożonego groszku
1 łyżka sera ricotta
1 czubata łyżeczka majonezu
20 g startego parmezanu
sól

Mrożony groszek wrzucić do wrzątku i gotować 2 minuty. Następnie wrzucić na sitko, przelać zimną wodą, odcedzić i umieścić w misce. Do groszku dodać pozostałe składniki czyli sery, majonez oraz żółtka ugotowanych jajek. Farsz doprawić solą i zmiksować na gładko blenderem. Przygotowany farsz przełożyć do rękawa cukierniczego i nadziać nim połówki jajek.
SMACZNEGO!!!






2 komentarze:

  1. Ale mi się zamarzył zielony groszek! Propozycja mi się podoba, groszek i jajka to świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo wiosenna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE POZOSTAWIONE MIŁE SŁOWA:)

TOP