piątek, 1 stycznia 2016

PODSUMOWANIE 2015.

Rok 2015 minął jakoś niespodziewanie. Wydawało mi się że jeszcze tyle czasu i jeszcze tyle rzeczy uda mi się zrobić przed jego zakończeniem, a tu 1,2,3 i na kartki kalendarza wdarł się nowy 2016 rok. Poprzedni rok był dla mnie bardzo fajny i rozwijający. Spróbowałam nowych rzeczy, poznałam wspaniałych ludzi, no i Tymek rośnie jak na drożdżach wprowadzając w naszą codzienność wiele radości i wesołości. Bo co może wprowadzić w dobry nastrój niż zmagania małego chłopca z rzeczami czy czynnościami dla dorosłych całkowicie banalnymi?
Na nowy rok nie robię żadnych postanowień, bo tak naprawdę nie wiadomo co nas czeka, mam tylko nadzieje że będzie jeszcze bardziej ekscytujący i budujący niż poprzedni. A poniżej przegląd najczęściej przez Was przeglądanych przepisów. Oczywiście jak co roku największą popularnością cieszyły się słodkie wpisy, ale wcale mnie to nie dziwi bo co roku jest podobnie. Postaram się też i w tym roku zachwycić Was słodkimi pozycjami, ale zapewniam że pojawi się też wiele wytrawnych wpisów, przynajmniej mam taki plan. 
Klikając na zdjęcie przeniesiecie się na stronę przepisu. Zapraszam do oglądania :) 

1. TARTA PANNA COTTA Z RABARBAREM
Tarta ta wylądowała na pierwszym miejscu i wcale się nie dziwię, że była najpopularniejsza bo po pierwsze pięknie się prezentuje. A po drugie jest oczywiście bardzo dobra. No i przywodzi na myśl wiosnę za którą już tęsknie.



2. SERNIK KOKOSOWY Z HERBATĄ MATCHA
Wszystkie serniki były w tym roku bardzo popularne, ale ten wybił się przed wszystkie. Pewnie to za sprawą pysznego połączenia kokosa z zieloną herbatą. No a do tego ten kolor.



3. TORT BROWNIE Z GRUSZKAMI I SOSEM KARMELOWYM
Tort ten jest bardzo bliski mojemu sercu, ponieważ dzięki niemu zaczęłam się bardziej interesować wypiekaniem tortów. Wcześniej wydawało mi się to strasznie czasochłonne i nie warte uwagi. To pewnie przez to że większość kupnych tortów nie smakuje mi wcale, a takie domowe są wspaniałe. 


4. ZAWIJAŃCE Z GRILLOWANYMI WARZYWAMI I SEREM KOZIM
Pierwsza wytrawna propozycja na mojej liście. Pyszne, szybkie i nie wymagające zbytniego nakładu pracy. Świetnie sprawdzą się na różnego typu imprezach. 



5. KOFTA INDYJSKA
Kofta pięknie się prezentuje, a do tego bardzo nam zasmakowała. Patrząc na zdjęcia i przypominając sobie smak mam ochotę przygotować ją znowu.



6. JOGURTOWA BABKA WIELKANOCNA
Kolejna propozycja wielkanocna, podobnie jak zielony sernik sprawdzi się także na inne okazje.



7. SERNIK ZŁOTA ROSA
Piękny sernik na którego powierzchni po pewnym czasie od upieczenia tworzy się delikatna rosa. Zachwycał mnie od dawna, ale dopiero w tym roku wzięłam się za jego przygotowanie. Z tego co wiem rosa nie udaje się wszystkim. Aby wyszła bez przeszkód należy pilnować aby beza na górze nie wysuszyła się za bardzo.



8.SERNIK ZEBRA
Kolejny sernik mający wspaniały przekrój. Zebry znacie na pewno w formie babki, ale w formie sernika też wychodzą smaczne.



9. ROLADA Z KREMEM WANILIOWYM
W tym roku także nabrałam wprawy w pieczeniu rolad i powiem Wam że to całkiem prosty wypiek, który dzięki masie cygaretkowej można pięknie przyozdobić.




10. TORT BEZOWY Z TRUSKAWKAMI I MARAKUJĄ
No i ostatni przepis na tort bezowy. Torty bezowe uwielbiam latem gdy można je pięknie i pysznie przyozdobić soczystymi owocami. 



I na koniec jeszcze podsumowanie INSTAGRAMA. Dziewiątka najpopularniejszych zdjęć. Nawet niektóre się pokrywają :)

















5 komentarzy:

  1. U mnie jest dokładnie odwrotnie, największą popularnością cieszą się mięsa, lub uogólniając przepisy na obiad ;) Tort brownie z gruszkami wygląda obłędnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczesliwego Nowego Roku 2016! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same wspaniałości!
    Kupiłam sobie herbatę matcha, mam zamiar z nią w tym roku poeksperymentować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne przepisy, wcale mnie nie dziwi, że są takie popularne:-). Życzę Ci Aniu przepysznego 2016:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie z top 10 wygrywa numer 3 i 10

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJE ZA WSZYSTKIE POZOSTAWIONE MIŁE SŁOWA:)

TOP